måndag

en helt vanlig dag i skolan. börja med matte B och sen praktisk marknadsföring.
Behåller nog håret som dt e, vill ha långt hår egentligen så sparar till dt ist.
Inte mkt att säga..nya upptäckter, Ryan Cabrera och Howie Day!

ouch charlie OOOUCH! höhö charleey

beslutsångest

har egenhårvård på onsdag och funderar på att klippa en lite längre page. Vad tycker ni? jag e jätte osäker, kommer ta as lång tid för att få långt hår igen..jag har ifs redan rätt kort hår men blir ändå en bit att klippa av i nacken.
dock lite längre än bilden

Should I get down on my knees and pray

gick och la mig halv fem igår fasten jag inte gjorde ett piss, hmm.
idag så åkte man till stan och fika med parre och shoppa så smått :)
jätte mysigt <3

jag blir deprimerad
jätte kul
verkligen

Hersonissos 09 - "peace love and fetaost"!

va ett tag sen nu, men tänkte uppdatera lite om resan :)
det va då jag, rebbe & caitlin som åkte till kreta, hersonissos!
det va en helt galen, sjuk, rolig, minnesvärd vecka! Jag kom hem med en blåtira, stort skrapsåg på armen (som numera är ett stort ärr), skärsår på benen (även de ärr) och grönt hår av kloret i poolen! GREAT
Blåtiran fick jag första kvällen så resten av veckan gick jag runt med den! på bilderna är den dock vit/lila för jag har försökt täcka den med smink, och dt va nt dt lättaste ska jag säga (Y) uber snyggt! men nu tre veckor senare är den borta.
Hade as nice sikt från vårt rum, precis framför poolen och poolbaren och dt va i stort sätt bara ungdomar på hotellt! Första minnet därifrån är när vi går av bussen och in på hotellet, då sitter dt tio killar i poolbaren och hälsar oss välkommna^^
Vi va ute och klubba varenda kväll och låg vid poolen och stranden på dagen. Stranden (star beach) va as fin med en massa pooler, solstolar, bar, DJ, servitricer, en massa aktiviteter, mat, en trappa ner sandstrand och mycket mer. Träffa även fem shyssta svenska killar på hotellet som vi hängde med hela veckan.
På tisdan tog vi även (bara oss tjejer) bussen till herakilon för att shoppa, fattar fortfarande nt hur vi lyckades komma rätt, men bra blev dt.

tors: anlände till hotellet vid 23. gick till affären och handla, satt sen på terassen och spana in people.

fre:
poolen/star beach. åt vid poolbaren. börja sen göra oss iordning och satt på terassen. gick sen vidare till poolbaren där vi träffa de svenska killarna. Gick därefter tsm vidare till bargatan. senare efterfest på deras rum!

lör:
poolen. alla gick tsm och åt på restaurang "no namne". tvekar till utgång men tar oss i kragen. "förfest" på deras rum, sen inom poolbaren därefter vidare till klubbarna. på vägen hem blire mc donalds!

sön: poolen. åt tsm på "no name". de tre stockholmarna åker hem, skåningarna stannar kvar. vi tjejer stannar kvar i poolbaren!

mån: poolen. äter tsm på "no name". innan utgång blir dt "förfest" hos oss. Manos1 (hotellägarens son) och hans vänner ansluter sig & vi åker sedan med dem till bargatan i bil. på hemvägen inom Donkan!

tis: poolen. herakilon. "no name". "förfest" hos oss och blir sen ner till Manos2 (bartendern, en härlig typ) i poolbaren, sen vidare till bargatan!

ons: star beach. shoppa. "no name". poolbaren & folkdans runt poolen. packa!

tors:
dags för hemresan, samma flyg som skåningarna, också dom från malmö!

scheema: upp vid 10, lunch 13, upp från poolen och göra sig iordning ca 18, "no name" ca 21, fixa lite till vid 22 och "förfest", ner till poolbaren vid 24, till bargatan vid 01,02.   så jävla najs, liiivet till max

jaaa, det hände sjuka saker under veckans gång och har en otroligt många härliga minnen med mig därifrån! En resa man aldrig glömmer! <3

fler bilder finns på facebook (amanda olsson) och bilddagboken (aamandaoolsson) !!

okej jag ska försöka skärpa mig nu

ska försöka dra igång bloggen igen, får se hur detta går