Början av lovet!

Lovet har startat, och början har varit great! i söndags kom caitlin hit så körde vi och hyrde film och köpte godis och blåbärspaj med vaniljsås! detta tuggade vi sen på hela kvällen tillsammans med film! myyyys.

Igår gjorde jag inget speciellt, tog det lugnt och träna. På kvällen bestämde oss sen jag och anna för att dra ut :D så jag stack hem till henne där vi förfesta och senare drog vi vidare till Etage! Vid fyra drog vi sen hem till henne igen och sov efter en massa prat haha! vakna vid ett och då gick vi ner och käka frukost på Espresso House (: där satt vi till halv fyra innan jag tog bussen hem! så himla mysigt! hade en riktigt bra kväll och sen fortsatt dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0