10 juni händer det!

Kan inte fatta att detta året tar jag studenten! helt sjukt vad tiden har gått snabbt, skrämmande.. Men vill inte, så himla jobbigt att jobba. Eller jag vill ju ha studentdagen!, men inte sluta skolan.. Jag vet lixom inte vad jag ska göra efteråt.. Nu när jag går ut måste jag va lärling i 3000 timmar, ca 2,5 år, innan jag får ta mitt gesäll. Men min plan har alltid varit att resa efter studenten.. Så nu har jag ångest för jag måste göra mitt andra stora val i mitt liv. Om min praktik inte ger mig anställning som lärling är valet enkelt, då jobbar jag i sommar och reser till USA i september. Men om jag får anställning så är valet galet svårt.. ge upp drömmen om att resa eller strunta i chansen till anställning (det kommer va jättesvårt att få anställning) och ge mig av. Ushh... kan inte bara lämna en sån chans? Måste prata med min praktik men vågar inte haha :( det bästa hade varit om jag kunde börja jobba där i Januari.. Men det är i princip omöjligt. Finns många som vill ha platsen.. Faaan orkar inte med all ångest. Meeeeen nu tänker vi icke på det! STUUDENTEN DEN 10 JUNI !!!!!! :D :D kommer bli så jävla sjukt! Sagofén kommer ha sin grymmaste dag någonsin! :D planerna har börjat smidas hihi!



MIN studentmössa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0