Road trip !

i söndags så blev jag, rebbe & marielle medbjudna till en stuga som ligger i lönsboda (vid osby)! vi var såklart på att dra dit så vi packa bilen! mötte först upp de sju killarna som skulle med och senare begav vi oss iväg! när vi kom dit va det svin kallt och då gick proppen också, superb.. satt i mörkret med värmeljus, men sen kom både värmen och lyset igång! för min del blev det fest fram till sex på morgonen, men vissa (!) gick och la sig vid ett.. men jag hade iaf kul haha :D hoppades på att en viss person skulle va vaken, men icke.. dessutom fick jag & jacob sova på golvet.. alla sängar va upptagna och vippe & axel snodde våra soffor! hahah miffon. 24 timmar från att vi starta bilen va vi sen hemma igen! haha det kallar jag snabb road trip! älskar såna utflykter!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0