Vila i frid

Martina Jönsson

Jag minns när vi gick på Sundsbro, jag räknade dig som en av mina bästa vänner. Vi va med varandra ständigt, spelade fotboll tillsammans, sov över tillsammans, hoppade studsmatta, körde på våra töntiga moppar, gjorde en himla massa bus, du kom alltid hit och åt som en häst, haha.. Men i slutet av nian gled vi ifrån varandra, det e så man oftast gör.. Det senaste året tog vi dock upp kontakten och jag var glad över att få umgås med dig igen.. Vi pratade om framtiden. Studenten, planer efter skolan, fylla 20.. Det är då tårarna rinner som mest, när jag tänker på allt du nu aldrig kommer att få uppleva.. Senast vi träffades planerade vi att ta en fika, prata gamla minnen, diskutera nya.. det kommer nu aldrig bli av. Du var en fin vän som jag aldrig kommer glömma. Livet är allt annat än rättvist när en tjej som du tvingas lämna oss, bara 18 år gammal, skulle fira din 19:e födelsedag en månad senare.. Att aldrig få träffa dig igen känns overkligt, jag kan fortfarande inte förstå att du är borta från livet.. Du var så full av liv, glad, sprallig, rolig.. nu är du istället en ängel bland molnen, vakar över de du älskar.. Du har lämnat efter stor saknad till alla som älskar dig, mina tankar går till Dig, din familj, pojkvän och vänner.. Du fick alldeles för lite år på jorden..

Vila i frid fina Martina,

21.02.1992 – 21.01.2011.

Våra dagar tillsammans och

minnena vi delar, kommer för

alltid leva kvar i mitt hjärta ♥

Jag älskar dig

Din vän, Amanda

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint skrivet, din vän finns säkert med dig var du än är. Ta vara på dig och de minnen du har tillsammans med henne. Får man fråga vad som hänt henne?

2011-01-30 @ 17:24:42
Postat av: amanda

svar Anonym: Tack så mycket. Hon fick en hjärtinfarkt för tre veckor sen

2011-01-30 @ 23:04:38
URL: http://aamandaoolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy så tragiskt, så ung med hela livet framför sig! Min pappa dog 54 år gammal i en hjärtinfarkt, jag tyckte det var ungt, men det här är ju ännu värre.....=( Var hon på sjukhus eller gick hon bort direkt? Styrkekramar till dig

2011-02-01 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0